קידום אתרים
בניית אתרים
אודות
צור קשר
אחסון אתרים
כתיבה שיווקית
שיווק באינטרנט
פרסום באינטרנט
קורס קידום אתרים

 

   

 

פרסום באינטרנט - מי אמר ? ולא קיבל

 

לא משנה  איזו מילה תקישו, שם של סרט, סוג של מאכל, שם של תרופה או ביטוי שמקורו בכלל בארמית, כל מה שלא תקישו במנועי החיפוש - תקבלו מיד עמוד תוצאות עם הפניות לאתרי אינטרנט רלוונטיים עבורכם. איך זה קורה? מנוע חיפוש עובד בצורה שיטתית, מחשובית, בכדי להצליב את המידע שאתם מחפשים עם המידע שקיים ברשת. כיום, כאשר התחרות על ליבם של הגולשים היא בשיא שלא חשבו עליו מראש, התחרותעל כל מילה וכל מושג היא תחרות אגרסיבית - מדובר על מלחמת השרדות. ולכן - המודל החזק ביותר כיום של פרסום באינטרנט הוא פרסום באינטרנט באמצעות מנוע החיפוש.

 

פרסום באינטרנט במנועי החיפוש עובד בכל העולם ואילו בארץ, המודל של פרסום באינטרנט באמצעות מנועי החיפוש מתאפשר בזכות גוגל ישראל כמובן שמי שמפעיל אתר ברשת הבינלאומית עם פנייה אל לקוחות זרים בעולם הגדול משתמש גם בקמפיינים של פרסום באינטרנט במנועי חיפוש נוספים כגון יהו אבל כאשר מפרסמים בעברית, עבור קהל היעד המקומי - המודל של פרסום באינטרנט הוא המודל של גוגל ישראל כאשר יש לו שני ערוצי פרסום עיקריים: פרסום באינטרנט על פי מילות חיפוש = גוגל אד וורדס ופרסופ באינטרנט על פי נושאי החיפוש = גוגל אד סנס.

 

פרסום באינטרנט על פי מילות חיפוש = גוגל אד וורדס

מדובר על פרסום באינטרנט של מודעות מילוליות. מי שעדיין לא בקיא בכלי פרסום באינטרנט יכול להכנס כעת לאתר הבית של גוגל ולהקיש כל צירוף שהוא. בצד ימין של העמוד יש קישורים לאתרים בהם יש אזכורים למידע הספציפי שהקשתם ואילו בצד שמאל של העמוד מופיעים טקסטים קצרים, מעין מודעות קצרים אך אטרקטיביות אשר מובליות אתכם בלחיצה אחת הישר אל עמוד הבית של החברה המפרסמת או ישירות אל עמוד הנחיתה / דף ההרשמה של חברה זו.

 

פרסום באינטרנט אשר נשען על מילות חיפוש וצירופים מחופשים אשר קשורים לתחום העיסוק של האתר נועד לשדל את מנוע החיפוש להפנות לאתר שלכם גולשים לפני שהוא ממליץ להם על האתרים המתחרים. כאשר אדם מקיש מילה כמו מיגרנה - ברור שיש אלפי תוצאות באינטרנט לכן אם האתר שלכם עוסק בתחום הרפואה ו/או בתחום של טיפולים הוליסטיים וכו' ואם אתם מוכרים או משווקים כמוסות נגד מגרנות או טיפולים, ברור ששווה לכם לשלם למנוע חיפוש בכדי שיעביר אליכם גולשים המחפשים מגרנה לפני שהוא מעביר אותם לאתרי בריאות מתחרים.


פרסום באינטרנט באמצעות קמפיין לפי נושאים = גוגל אד סנס

פרסום באינטרנט באמצעות גוגל אד סנס (סנס מהמילה חוש) נועד להעביר גולשים לאתרים נוספים או ישירות לקמפיינים של חברות הממוקמים על אתרים נוספים על פי תחומי העניין. כלומר, אם נמשיך את הדוגמא של המגרנה, אם אדם מחפש מידע על תרופות באתר בריאות או אתר מסחרי העוסק בתרופות, מנוע החיפוש קולט שהוא מתעניין בנושא זה ואז, באמצעות הקמפיין של מנוע החיפוש, הגולש נחשף לעוד אתרים ופרסומים בתחום העניין שלו. מדובר כאן על מודל מורכב יותר אבל רווחי ביותר.